Ajánlólevél

Renault Trucks T High - Finnország - Martom Oy

Hosszú táv

4min
RENAULT TRUCKS T HIGH - FINLAND - MARTOM OY

Jani Martikainen a "Gyémánt Ördög" néven ismert Renault Trucks T High fedélzetén minden nap bejárja Finnország útjait északról délre és keletről nyugatra. A -30° és +30° C közötti hőmérsékleten járműve megbízható partnerré vált, megbízható, erős és megnyugtatóan biztonságos.

RENAULT TRUCKS T HIGH - FINLAND - MARTOM OY

A Martom Oy vállalatot 2005-ben alapítottam társammal, Tomi Hjelt-tel. Jelenleg kilenc alkalmazottunk van, akik közül öt főállású sofőr, egy pedig részmunkaidőben dolgozik. A székhelyünk a Helsinki melletti Vantaában van, de nincs székhelyünk, telephelyünk vagy garázsunk. Üzletünk minden "varázslata" az úton történik, a feleségem pedig otthonról intézi a papírmunkát. Bár szerelőnek képeztek ki, valójában soha nem végeztem ezt a munkát.

A teherautók iránti lelkesedésem hamar utolért, és az utakra vitt. Az "ördögflottánk" öt vontatóból áll (Star Devil, Black Devil 666, SWE Devil stb.), köztük a zászlóshajó Diamond Devil, a Renault Trucks T High, amelyet én vezetek. Van egy könnyebb járművünk is, amellyel ellenőrzött hőmérsékletű élelmiszereket szállítunk. A Rahtikeskus alvállalkozójaként dolgozunk, ami mindenféle áru szállítására ad megbízást.

A teherautóink évente 100 000-120 000 km-t tesznek meg, a könnyű jármű pedig 40 000 km-t. Üzletünk Finnország legtávolabbi pontjaira is elvisz minket, és minden nap más és más, ahogyan az általunk szállított áruk is: elektronikus berendezések, ipari alkatrészek, élelmiszerek, papír és még veszélyes anyagok is.

 

 

A GYÉMÁNT ÖRDÖG EREJE SZÉLSŐSÉGES IDŐJÁRÁSI KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT

Valamivel több mint egy évvel ezelőtt nagyon gyorsan új járműre volt szükségünk. A Renault Trucks finnországi kereskedője, akit a vele szerzett pozitív tapasztalataink után nagyra értékeltünk, a Renault Trucks T High-t ajánlotta, amely úgy tűnt, megfelel az igényeinknek.

Ez az első benyomás nagyrészt beigazolódott. Az 520 lóerős motor lehetővé tette, hogy mindenféle felületen és mindenféle időjárási viszonyok között könnyedén kezelhessük a nehéz terheket. Ami a legjobban meglepett, az a teljesítménye volt, amely már 30 000 km-től rendelkezésre állt, míg más járműveknek általában 50 000-60 000 km-t kell megtenniük, mielőtt teljes potenciáljukat elérnék. Városi körülmények között, nyílt terepen vagy dombos vidékeken sem hagyott cserben.

És azt is észrevettem, hogy kevesebbet fogyaszt, mint a flotta többi "ördöge", annak ellenére, hogy nem vagyok különösebben könnyedén a pedálon! Ha erőfeszítéseket tennék, és rugalmasabb vezetési stílust alkalmaznék, azt hiszem, még többet spórolhatnék.

5 NAGY TELJESÍTMÉNYŰ ÉV MINDEN ÚTTÍPUSON

 

2013-as bevezetése óta, a Renault Trucks T teherautó-család Franciaországban és a világ minden táján bővült, évről évre újra bizonyítva teljesítményét, alacsony üzemanyag-fogyasztását és megbízhatóságát mindenféle útfelületen és minden szélességi fokon. Moduláris felépítése lehetővé teszi, hogy a távolsági fuvarozók minden igényét kielégítse, miközben tökéletes egyensúlyt biztosít a teljesítmény és az üzemanyag-megtakarítás, valamint a kényelmes vezetés és a fedélzeti élet között.

Díjnyertes teljesítmény. A 2015-ben elnyert International Truck of the Year Award (Az év nemzetközi teherautója) díj óta, egészen a 2018-ban elnyert German Design Award (Német Formatervezési Díj) díjig a Renault Trucks folyamatosan javítja járműve teljesítményét: a DTI 13 motor mostantól Common Rail befecskendező rendszerrel büszkélkedhet, amely alacsonyabb fogyasztást biztosít, míg a súlycsökkentésnek köszönhetően mostantól a hasznos teherbírás is nőtt.

ÖTCSILLAGOS KÉNYELEM, A NAGYOBB BIZTONSÁGÉRT

Az út az életem, a "panoráma irodám" és a második otthonom. Ahhoz azonban, hogy biztonságosan, fáradtság nélkül vezessek, a kényelem elengedhetetlen. Ha értékelnem kellene a Diamond Devil-t, akkor habozás nélkül 10-ből 10 pontot kapna a kényelem, a láthatóság és a vezethetőség miatt. Az ágy megfelel az én nagy méreteimnek, a fülke tökéletesen hangszigetelt és fűtött. Valójában ez volt az első dolog, amit ki kellett próbálnom, mert amikor elindultam az első megbízásomra a Renault Trucks T-vel, a hőmérséklet -32°C volt! Finnországban gyakran kell megküzdenünk szélsőséges időjárási körülményekkel. Szakadó eső, sarkvidéki hideg, hőség stb. De a Renault Trucks T High, az én "gyémánt ördögöm" mindig biztonságosan eljut a célállomásomra, még hatalmas országunk legeldugottabb és legelérhetetlenebb részein is.

Set canonical URL
Off