Köszöntjük a Renault Trucks Magyarország oldalán
Ajánlólevél
Renault Trucks T - Skócia - EM&T Rapson
Hosszú táv
Jan. 1 2017
Kényelmes, üzemanyag-takarékos és megbízható. Tudjuk, hogy a Renault Trucks T milyen jól teljesít az utakon. De ugyanilyen jól teljesít "terepen" is, a Skót Felföld kihívást jelentő felületein és zord domborzatán.
EM&T RAPSON
ALAPÍTÁS: 1901.
Skócia, Egyesült Királyság.
Tevékenység leírás: Fuvarozás, segítségnyújtás és javítás, a faiparra (fakitermelés) szakosodott.
8: alkalmazottak száma.
5: járművek száma.
500 000: évente megtett kilométerek száma.
Skócia északi részén a Felföld nyugaton az Atlanti-óceánnal, keleten pedig az Északi-tengerrel néz szembe. A kettő között a domborzatot dombok és hegyek sora alkotja, amelyek a régió nevét adják. Mivel viszonylag közel van az északi sarkkörhöz, a tél különösen kemény lehet, szeptember végétől gyakori havazásokkal.
Az EM&T Rapson szállítmányozási vállalat Helmsdale-ben, Sutherland keleti partján fekvő faluban található. Egy évvel ezelőtt Tommy Rapson és partnerei vásároltak egy 44 tonnás Renault Trucks T 520-ast. "Olyan robusztus és erős járműre volt szükségünk, amely mindenféle terepen, nehéz időjárási körülmények között is képes dolgozni". A Felföldön, ezeken a magasan fekvő, sok lochkal (tóval) rendelkező vidékeken a földrajzi adottságok diktálják az utazás sebességét. Elfelejtheti az egyenes, nyílt utakat, és hozzá kell szoknia a lassú sebességhez, a körforgalmakhoz és a kitérőkhöz az egysávos utakon, amelyeken "áthaladási helyek" vannak; meghatározott helyek, ahol két jármű elhaladhat egymás mellett.
ROBUSZTUS ÉS KÖLTSÉGHATÉKONY JÁRMŰ
Az EM&T Rapson a faanyagszállításra is szakosodott, defektmentesítéssel és javítással foglalkozó vállalat. "Néhány évvel ezelőtt öt járművel kezdtük meg tevékenységünket, amelyek fát szállítottak a régió különböző helyszíneire" - magyarázza Tommy Rapson. "Diverzifikált flottával rendelkezünk, ami lehetővé teszi számunkra, hogy megfeleljünk a rönkszállításra vonatkozó különböző feltételeknek és szabályoknak, mivel egyes járművek jobban megfelelnek a keskeny utaknak, amelyeket a lánctalpas járművek nem használhatnak."
Egy évvel ezelőtt, amikor új járművet keresett a rönkszállításhoz, Tommy Rapson hallott a Renault Trucks kínálatáról.
"A jármű és a gyártó jó hírneve, valamint az a tény, hogy Invernessben volt egy kereskedő, aki képes volt megbízható segítséget nyújtani, meggyőzött minket a Renault Trucks T megvásárlásáról." És a nehéz körülmények ellenére, amelyek között dolgoznak, újra megerősíti a jármű alacsony fogyasztásának hírnevét. "Nagyon üzemanyag-takarékos. Egy nap ugyanazt az útvonalat tette meg, mint egy másik jármű, és hat rakomány szállítása után 50 literrel kevesebb dízelt fogyasztott!"
A JÁRMŰVEZETŐ VÉLEMÉNYE
Scott Middleton, Renault Trucks T vezetője.
"Hetente négy éjszakát alszom a Renault Trucks T ágyában, és mindig nagyon jól alszom, bármilyen szezonban is van. Az ülések is nagyon kényelmesek, nyáron szellőztetve, télen pedig fűtöttek. A vezetőfülkébe való be- és kiszállást megkönnyíti a két lépcsőfok, a kapaszkodórudak a megfelelő helyzetben vannak, és amikor fel kell jutnom a vezetőfülke mögötti emelvényre, hogy a daruval dolgozzak, a hozzáférés is nagyon könnyű. A Renault Trucks T kiváló munkaeszköz, amely az erő és a robusztusság érzetét kelti. Megbízható és biztonságos, a veszélyes utakon tökéletes magabiztossággal közlekedhet, bármilyen időjárási körülmények között (hó vagy jég). Amikor a sebességszabályozót használom, és egy autó húzódik elém, a jármű automatikusan alkalmazkodik a távolságjelzéssel. Ezt a teherautót a világon semmire sem cserélném le!"
HIBÁTLAN FUTÁS
A 35 éves Scott Middleton egy Renault Trucks T-t vezet, számára ez a második otthon.
" Évente 100.000-120.000 km-t teszek meg, 30-40%-ban terepen, a többit pedig aszfalton."
Scott napja reggel 6-kor kezdődik. Egy daruval bemegy egy erdőbe, és 25 tonnát pakol a pótkocsijára.
" Ezután elmegyek egy helyi fűrészüzembe vagy egy áramtermelésre szakosodott aprítóüzembe. Gyárakban vagy kikötőkben kirakodom, majd visszamegyek az erdőbe, hogy újra felpakoljam. Naponta két-három oda-vissza utat teszek meg."
Scott nem fél szuperlatívuszokat használni, amikor azt állítja, hogy "ez a teherautó egy kiváló jármű".
" Tovább és messzebbre tudok menni, és kevesebb üzemanyagot használok, mint az előző járművemmel. Soha nem okozott csalódást sem országúton, sem terepen. Különösen hosszú, nehéz emelkedőkön, sáros talajon és minden időjárási körülmény között. Ha már egyszer megtöltöttem a járművet, a lehető legmesszebbre kell vinnem a képességeit, amikor néhány veszélyes útvonalon járok." "
Mégis, e szélsőséges körülmények ellenére a Renault Trucks T soha nem hagyta cserben. "Csak a szokásos havi ellenőrzéseket végezzük el, és minden rendben van" - teszi hozzá Tommy Rapson. Egy másik nagy előnye a fülkében lévő kényelem.
" Számunkra nagyon fontos, hogy a sofőrök elégedettek legyenek a járművükkel, hiszen nem könnyű megfelelő embereket találni ezekre a feladatokra. Ez egy kiváló érv arra, hogy motivált sofőröket vonzzunk, akik viszont elégedettek lesznek az ügyfeleinkkel. Ez a teherautó költséghatékonynak bizonyult az alacsony üzemanyag-fogyasztás és a teljes állásidő hiánya miatt."